تحقیر رژیم ولایت فقیه در بحرین و بی آبرویی سید خراسانی!

ولی امر مسلمین جهان، سید خراسانی ،سردار سپاه ولی عصر و که قرار است بیت المقدس را آزاد و اسرئیل را نابود کند، حالا با وقاحت و زبونی تمام، چشمش را بر کشتار و سرکوب مردم شیعه بحرین به دست اقلیت سنی بسته است.سید خراسانی! که حتی شیعب ابن صالح سپاهش را هم پیدا کرده(احمدی نژاد) ، حالا حتی برای واکنش در برابر یک کشور 700 هزار نفری هم عاجز است ولی قرار است سردار انقلاب جهانی مهدی شود وهمه مردم جهان را زیر پرچم ولایت فقیه گرد آورد!!

امروز حکومت بحرین با حمایت نیروهای عربستانی به شدت تظاهرات مردم را سرکوب و آنان را از میدان لولو بیرون کرد. خبرنگار بی بی سی فارسی می گفت که در بحرین بسیاری می پرسند: پس حکومت شیعه ایران کجاست؟ پس چرا کسی به کمک ما نمی آید؟

حوادث بحرین به هر سمتی که برود و به هر نتیجه ای که بیانجامد، یک چیز قطعی است: تو خالی بودن عربده کشی های حکومت ولایت فقیه حال برای همه آشکار شده و از این پس حنای نظام پلید ولایت فقیه برای هیچ کس-حتی بی سوادترین و متعصب ترین مسملمانان و شیعیان در کشورهای عرب- رنگی نخواهد داشت

دربارهٔ vision

آزادی برای همه آزادی بیان بی حد و مرز نفی استبداد و تحجر و البته نفی هر دیکتاتور و دیکتاتوری
این نوشته در سیاسی-اجتماعی ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

12 پاسخ برای تحقیر رژیم ولایت فقیه در بحرین و بی آبرویی سید خراسانی!

  1. tanznameh :گفت

    حکومت آخوندی آخرای کارشه دیگه به کسی هم نمیتونه کمک کنه

  2. tanznameh :گفت

    بهار سبز امید:ظلم چو بیرون رود، سبزه درآید(هفت سین سبز)

    بهار سبز امید:ظلم چو بیرون رود، سبزه درآید(هفت سین سبز)

  3. tanznameh :گفت

    پیام نوروزی رهبر ایران:سال انتحار ملی و سرکوب اسلامی

    پیام نوروزی رهبر ایران:سال انتحار ملی و سرکوب اسلامی

  4. محمد منظرپور :گفت

    صرفا جهت پاسداشت حقیقت عرض می کنم که من محمد منظرپور هستم و این نقل قولی که از من شده متاسفانه بی اساس است. من هرگز در هیچ گزارشی چنین حرفی نزدم.

    با سپاس
    محمد منظرپور

    • با عرض پوزش بسیار.این گزارش که من ازش نقل قول کردم مربوط به مهرداد فرهمند بود که در آن به انتظار حمایت برخی از انقلابیون بحرینی از دولت ایران اشاره شده بود.
      مجددا عذرخواهی می کنم

  5. محمد منظرپور :گفت

    سپاس از بابت اصلاح خبر و توضیحات
    با احترام،
    محمد منظرپور

  6. مهرداد فرهمند :گفت

    به صورت اتقافی این صفحه را دیدم و توضیح همکارم آقای منظرپور توجهم را به آن جلب کرد. در نقل قولی که از من کردید کلمه همه را حذف کنید، بقیه نقل قول درست است و همان چیزی است که من گفتم. شما با افزودن کلمه «همه»، کل نقل قول من را تحریف کرده اید.

    • vision :گفت

      انجام شد
      به هر حال آن روز که من این مطلب را نوشتم گزارش شما را از تلویزیون دیدم و تمام کلمات در خاطرم نماند.شدت سرکوب و صحنه های دردآور برخورد نیروهای امنیتی با مردم هم روی لحن نوشته اثر گذاشت.مطمئن باشید هیچ غرضی درکار نبود که بخواهم عمدا گزارش شما را تغییر دهم

  7. مهرداد فرهمند :گفت

    هنوز اصلاح نشده. در این عبارت: «در بحرین همه می پرسند: پس حکومت شیعه ایران کجاست؟» کلمه همه اضافه است و از من نیست.

  8. Khalil lapaki :گفت

    سلام.رژیم ولایت مزدور خامنه ای فقط به فکرحکمرانی برجهان میباشدوچندصدهزارنفربرای این رژیم مردم محسوب نمیشوندهمان طورکه یکی ازمزدوران خامنه ای درسوریه ایرادکردنداین جمعیتی که علیه رژیم سوریه قیام کرده اندمردم محسوب نمیشودهمان گونه که همه واقفیمدراعتراضات۸۸مردم رااغتشاشگروعوامل بیگانه معرفی کردندبدین گونه ازاین رژیم جناینکارجز ادم کشی ودروغ وریاکاری وترویج جنایت انتظاری نمیرود….مرگ بررژیم دین سالارولایت فقیه

  9. مادرتون رو گاییدم :گفت

    برید بابا شما کون تون رو به اسراییل بدید و پول تون رو بگیرید این گوه خوریا بهتون نیومده. راستشو بگید چقد اسراییل و امریکا شماهارو میکنه ک شما عاشق اونا شدید و گوه خوری میکنید. همتون رو از دم گاییدم.

بیان دیدگاه