از عشقِ ممنوع تا هرزگی حلال! اسلام دین تبعیض در سکس

در اسلام اگر مرد یاشی و پولدار می تونی قانونا یک هرزه جنسی باشی! می تونی با هرچند تا زن رو که خواستی رابطه اشته باشی به شرط اینکه صیغه شون کنی! همسرت هم حق هیچ اعتراضی نداره! می تونی دختر 12 ساله رو از پدرش بخری، صیغه ش کنی و بهش تجاوز کنی.تازه اجرت هم با امام زمانه چون سنت رسوال الله رو هرچی بیشتر به جا بیاری بیشتر ثواب داره! اما آیا فقط زنها قربانی این تبعیض هستند؟ تا به حال به پسرهای جوونی که پول کافی برای ازدواج رو ندارند فکر کردید؟ اونها هم به اندازه زنها قربانی بی عدالتی این دین هستند:

(شخصیت ها واقعی هستند)

عباس 35 ساله است.تا سوم دبیرستان درس خوانده و بعد به کار و کاسبی خانوادگی وارد شده.کارش خرید و فروش و پخش و توزیع قند و شکر است.می گوید رزگارم  ای بدک نیست یه آب باریکه داریم به لطف خدا!  البته ازهیوندا  آزارای آلبالویی رنگش معلومه که آبش زیاد هم باریکه نیست! و البته از تعدد زوجاتش!

عباس می گه: 21 ساله بودم که زن گرفتم.اونم 17 سالش بود.خانواده ها با هم آشنا بودند.تا حالا تو این 14 سال به لطف خدا مشکلی هم به هم نداشتیم.زن حرف گوش کنیه.

اولین زن صیغه ای رو 4 سال بعد از ازدواج گرفتم.تو یه سفر به تبریز.خوب یه مدت زیاد از خونه دور بودم و خوب دیگه… بلند بلند می خنده!

الان دو تا زن صیغه ای دارم.یکی تو لاهیجان(گیلان) و یکی تو اهواز.به این توشهر به دلیل کارم زیاد سفر می کنم.در مورد هر دو هم مساوات رو رعایت می کنم.برای هر دوشون یه خونه خوب اجاره کردم و مهریه شون رو هم موقع جاری شدن صیغه دادم.

عباس مسلمون معتقدیه.از دینش هم خیلی راضیه.می گه: خدا چون می دونسته که مردها بعد از یک مدت از زنشون خسته می شند و نیاز به تنوع دارند قانون صیغه رو قرار داده.من تا حالا 9 تا زن صیغه ای مختلف داشتم.معمولا یک ساله صیغه می کنم و گاهی هم صیغه رو تمدید می کنم…. اسلام دین کاملیه.می تونی هر چندتا زن که خواستی بگیری فقط باید توان مالیش رو داشته باشی و البته انصاف رو هم بین اونها رعایت کنی.من که همیشه مساوات رو رعایت می کنم.

می پرسم: همسر اولت اینا رو می دونه؟

– آره

– راضیه؟

– نمی دونم.ولی چی می تونه بگه؟ خلاف شرع که نکردم! ازدواج کردم.ازدواج موقت جزئی از دین ماست!

.

.

امیر حسین 33 سالشه.فوق لیسانس برق قدرت داره.تو یه آپارتمان اجاره ای نزدیک امام حسین زندگی می کنه.تنهای تنها

– 4 سال پیش با پریناز آشنا شدم.تو دانشگاه.من فوق برق می خودم و اون کارشناسی مهندسی صنایع.خیلی دوران خوبی بود.هرچند برای یه بیرون رفتن معمولی هم مشکل داشتیم.خانواده اش گیر بودند.یه بار تو کافی شاپ گرفتنمون و خیلی آبروریزی شد… ولی بازهئ خوش بودیم.خیل زیاد

وقتی از اون روزا تعریف می کنه خیلی تو حرفهاش حسرته.

– وقتی درس من تموم شد تصمیم گرفتیم تا وقتی وضعم یه خورده بهتر بشه که بونم خرج ازدواج رو دربیارم  فعلا با هم زندگی کنیم.آخه با ماهی 600 تومن حقوق چه جوری باید ازدواج می کردم؟! اشک تو چشماش جمع می شه…پریناز قبول کرد.با پدر مادرش درگیر شد و نهایتا به این بهانه که می خواد با دوستاش زندگی کنه  اومد پیش من.تو همین لونه 45 متری که ماهی 350 هزار تومن هم اجاره شو می دادم.گاهی هم به خونه سر میزد که خانواده اش مشکوک نشن.اون روزها بهترین روزهای زندگی من بود.تمام دنیای من پریناز بود و هیچی غیر از اونو نمی دیدم.نگاه های کنجکاو  زنهای همسایه و برخورد بد مردهای محل رو هم نمی دیدم.فقط پریناز بود و قلبی که با هر روز دیدنش غرق شادی می شد.نداری ، پنهان کاری هیچی باعث نمی شد یه ذره هم از شادیمون کم شه.پریناز هم رفته بود سر کار و یکم دستمون بازتر شده بود.داشتیم نقشه می کشیدیم که تا یک سال بعد ازدواج کنیم که…

زنگ زدن و گفتند که برم پایین.دو تا مامور بودند.گفتند که همسایه ها گزارش دادند که شما اینجا بی ناموسی می کنید! به زور وارد خونه شدند و من و پریناز رو با خشونت بردند.تو دادگاه به جرم زنا بهمون شلاق دادند.باورم نمی شد که بخواند حکم رو اجرا کنند.همه می گفتند که الکیه یه جریمه مالی می کنند و ولتون می کنند.ولی…

زیر ضربه های کابل اصلا درد رو حس نمی کردم.همش تو فکر پریناز بودم.واقعا قرار بود اونو هم شلاق بزنن؟ یعنی اون بدن لطیف می تونه این ضربات رو تحمل کنه؟وای خدا من باعث شکنجه تنها عشق زندگیم شدم.

خانواده ی پریناز از اون بعد نذاشتند که از خونه بره بیرون.لاقل تا اونجایی که من می دونم.از دوستاش شنیدم که افسرده شده.پدرش هم خونه شو عوض کرده.نمی دنم به خاطر پچ پچ همسایه ها یا به خاطر اینکه من ندونم کجا هستند.

33 سالمه.تنهای تنها هستم.تو یه آپارتمان کوچیک.و رنج تنهایی که انگار هیچ وقت تموم نمیشه و امیدی که دیگه وجود نداره…

دربارهٔ vision

آزادی برای همه آزادی بیان بی حد و مرز نفی استبداد و تحجر و البته نفی هر دیکتاتور و دیکتاتوری
این نوشته در متفرقه ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای از عشقِ ممنوع تا هرزگی حلال! اسلام دین تبعیض در سکس

  1. Kahrizak.prisoner@hotmail.comزندانی کهریزک
    خیلی مانده تا مردم اسلام واقعی رو درک کنند

  2. جاسم :گفت

    این هم از دینی که داریم مساوی با هرزه گری البته دین اسلام فقط در ایرون مااینطوریه برید عربستان یا کشورهای عربی دیگه اگه تونستید یه زن صیغه پیداکنید دینی درست کردند که هر گندی می خوان بزنند به نام دین باشه فرزندی که از مادر صیغه به دنیا میاد وقتی می خواد جایی شهادت بده معادل 10نفر ادمه واقعا خنده داره وشرم اوره

پاسخی بگذارید

