آقای خزعلی! کمی صادق باشید،چطور می شود هم هوادار دموکراسی باشید و هم حامی ولایت فقیه؟!

فصل الخطاب، نایب امام زمان،ولی مطلق بر جان و مال و ناموس مردم و… القابی است که مزدوران خامنه ای این روزها در بندگی او می گویند و این الفاظ بهتر از هر شعاری ماهیت دیکتاتوری مطلقه او را نشان می دهد.

او کسی است که حرفش حجت است، مخالفت با او عواقبی از محرومیت از حقوق اجتماعی تا زندان و اعدام دارد، حکومتش مادام العمر است، به هیچ احدی پاسخگو نیست و جز به بندگی مردم و خدایی خودش به چیزی کمتر راضی نمی شود.آنوقت چه طور می شود شخصی خود را طرفدار دموکراسی بداند و حامی دیکتاتوری ولایت فقیه هم باشد؟!

مهدی خزعلی در برنامه پارازیت صراحتا گفت که معتقد به ولایت فقیه است و آن را برابر با ولایت ائمه می داند! و فراموش کرد که تا چند دقیقه قبلش از لزوم دموکراسی و توجه به نظر و حق مردم می گفت!

امثال خزعلی ها این روزها کم نیستند.کسانی که می خواهند از شکاف ایجاد شده میان دیکتاتور و نوکرش سابقا وفادارش(ا.ن) حداکثر استفاده را کرده و با شدیدترین حملات به احمدی نژاد و بیشترین اظهار بندگی به دیکتاتور خود و یا جناحشان را در نوکری دیکتاتور جایگزین دولت فعلی کنند.به این ترتیب هم اصل نظام مقدس! ولایت فقیه حفظ می شود و هم آقایان شاید به نان و نوایی برسند.به هر حال آنها هم از سفره پربرکت ولایت سهمی می خواهند.چرا برخی 3هزار میلیارد و 7 هزار میلیارد از پول نفت این ملت بدبخت ببرند و سر برخی دوستان بی کلاه بماند؟!

اما اینها فراموش کرده اند که در این دوسال و نیم خیلی چیزها عوض شده.آگاهی سیاسی عمیقی به متن جامعه تزریق شده(که با حمله به خانه های مردم برای انهدام دیش! و بستن و کند کردن اینترنت هم از بین نمی رود) و دیگر نمی شود به آسانی گذشته مردم را فریب داد.نمی شود با عوض کردن جای مهره ها همچنان از مردم سواری گرفت.جامعه دیگر می داند که مشکل اصلی کجاست و شعار «الشعب یرید اسقاط نظام» به اینجا هم رسیده.

آقای خزعلی اگر در روز 25 بهمن گوشهایت را خوب باز کرده بودی صدای فریاد»مبارک، بن علی نوبت سید علی «را می شنیدی.و می دیدی که دیگر کسی از رای و انتخابات صحبت نمی کند.ایران امروز یک دموکراسی می خواهد و سرنگونی دیکاتاتور خونخوار تنها راه رسیدن به آن است. و تلاش امثال شما برای بزک کردن و نجات دادن او تنها به مخدوش شدن چهره خودتان می انجامد ولاغیر

جناب دکتر! روزی از هوادارن شما بودم.ولی مرا و شاید بسیاری مثل مرا با گفتن آن جمله اخر بدجوری نومید کردید

دربارهٔ vision

آزادی برای همه آزادی بیان بی حد و مرز نفی استبداد و تحجر و البته نفی هر دیکتاتور و دیکتاتوری
این نوشته در سیاسی-اجتماعی ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای آقای خزعلی! کمی صادق باشید،چطور می شود هم هوادار دموکراسی باشید و هم حامی ولایت فقیه؟!

  1. باسلام
    دوست عزیز؛ بنا نیست من با سلیقه دوستی عوض شوم و با خوست عزیزی رنگی دگر پذیرم، در آن صورت هزار رنگ می شدم و ملون! من باید خودم باشم و شما را با باورهای خودتان دوست بدارم، من آزادی و دموکراسی را در اسلام یافتم و ولایت فقیه را استمرار حرکت انبیا می دانم نه شیطان، من با ولایت فقیه موافقم نه سلطنت فقیه!
    دکتر مهدی خزعلی

    • vision :گفت

      از پاسختون ممنونم.و اگر در این نوشته توهینی به شما شده عذرخواهی می کنم
      من همیشه شجاعت شما را ستایش می کردم،و همیشه قدردان صراحت لهجه و صداقت شما بودم.به هیمن دلیل از شنیدن آخرین جمله شما در تایید ولایت فقیه بدجوری شکه شدم.با اینکه من به سکولاریسم اعتقاد دارم و می دونم که شما به اسلام حکومتی، اما اصل دموکراسی این است که ما باورهای یکدیگر رامحترم بشماریم و به قول میر عزیز این برجسته ترین ویژگی جنبش سبز ماست.اما تا وقتی که در یک چیز اشتراک نظر داشته باشیم: اعتقاد به دموکراسی. و من به هیچ روی نمی توانم دموکراسی و ولایت فقیه را با هم جمع ببندم.
      شما بگویید کسی که خود را تنها به خدا پاسخگو می داند، اختیاراتش ورای قانون و عرف است، و به قول هوادارانش حرفش باید فصل الخطاب باشد و مخالفت با او مجازات در پی دارد آیا این جز یک دیکتاتور است؟! اگر این است تعریف دیکتاتور چیست؟

پاسخی بگذارید

